بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی و خارجی ارزان قیمت

بهترین جاروبرقی سطلی به دلیل داشتن موتور قدرتمند با مکش بسیار بالا و جمع‌آوری بیشتر آشغال به خاطر داشتن مخزن بزرگ در تمیز کردن هر چه‌بهتر و بیشتر خانه و همچنین مکان‌های بزرگ بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

جاروبرقی‌های سطلی در مقایسه با جاروبرقی‌های کیسه‌ای از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند اما در هنگام خرید جاروبرقی سطلی باید به وجود فیلتر در دستگاه برای مراقبت از سلامتی‌تان توجه کنید.

جاروبرقی سطلی به خاطر داشتن سیم بلند امکان تمیز کردن مساحت بیشتری از خانه را فراهم می‌کند. با اینکه جاروبرقی‌های سطلی از موتور بزرگ‌تر و قدرتمندتری برخوردار هستند اما صدای تولیدی آنها کم بوده و در حد و اندازه جاروبرقی‌های معمولی صدا ایجاد می‌کنند.

با توجه به اینکه برای افزایش قدرت مکش در جاروبرقی‌های سطلی از موتور قدرتمندی استفاده‌شده است اما در مصرف انرژی این جاروبرقی نمره قابل قبولی را دریافت می‌کند.

بنابراین نگران مصرف زیاد برق نباشید و در هنگام خرید بهترین جاروبرقی سطلی دستگاهی را خریداری کنید که مصرف انرژی پایین‌تر در کنار توان مناسب داشته باشد.

بهترین مارک جاروبرقی سطلی

جاروبرقی سطلی چه مارکی خوبه؟ از بهترین مارک‌های جاروبرقی سطلی ایرانی و خارجی می‌توان به کوپکس، هیتاچی، شروین، دریم، سپاهان جارو، جنرال فیت، تیوا، پاکتین، پلار، امرسان، آی فادر، پاکشوما و پاناسونیک اشاره کرد که در ادامه پرفروش‌ترین و بهترین جاروبرقی سطلی موجود در بازار را مرفی می‌کنیم.

بهترین جاروبرقی سطلی کوپکس مدل VCC3700

جاروبرقی سطلی کوپکس مدل VCC3700

امروزه بهترین جاروبرقی سطلی یکی از لوازم‌خانگی جدایی‌ناپذیر و پرکاربرد است که هر روز در منزل، محل کار، باغ و ویلا برای نظافت محیط استفاده می‌کنید. کوپکس در میان جاروبرقی‌های وارداتی گران‌قیمت، یک جاروبرقی پرقدرت با قدرت مکش بالا تولید کرده است.

این جاروبرقی دارای بدنه فلزی مقاوم در برابر ضربه و پایه فایبرگلاس است و با چهار چرخ زیر آن به‌راحتی جابه‌جا می‌شود. همچنین یک دسته در پشت جاروبرقی تعبیه‌شده است که می‌توانید پس از استفاده از سیم آن را تا کنید و بسیار منظم در جای خود قرار دهید.

سوئیچ دو سرعته آن به شما این امکان را می‌دهد که از قدرت کمتری برای جارو کردن سرامیک‌ها یا سطوح صاف استفاده کنید و توانایی بیشتری برای تمیز کردن فرش‌ها داشته باشید. شایان‌ذکر است دسته تلسکوپی استیل آن در برابر ضربه مقاوم بوده و قابلیت تنظیم دسته را دارد.

تعداد چرخچهار عدد
تعداد سریدو عدد
تعداد پارویییک عدد
طول کابل برق10 متر
قیمت جاروبرقی سطلی کوپکس VCC3700 را ببینید

جاروبرقی سطلی تیوا مدل 3400

جاروبرقی سطلی تیوا کد 3400

جاروبرقی سطلی تیوا مدل 3400 با حداکثر توان 1400 وات ساخت ایران می‌باشد. فیلترهای موجود در جاروبرقی سطلی تیوا 3400 شامل فیلتر هپا جهت جلوگیری از پخش گردوغبار در هوای خروجی دستگاه و جلوگیری از ایجاد حساسیت در افراد حساس و فیلتر محافظ موتور جهت جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل موتور می‌باشد که بر راندمان دستگاه تأثیر می‌گذارد.

بهترین جاروبرقی سطلی تیوا 3400 دارای سیم‌جمع‌کن نیمه اتوماتیک است که در صورت عدم استفاده قابل‌جمع آوری می‌باشد. این جاروبرقی با کابل 6 متری تولیدشده در رنگ‌های متنوع و ثابت می‌باشد. این دستگاه با مکش فوق‌العاده بالای خود محیط را خیلی سریع تمیز می‌کند و هرگونه گردوغبار را از بین می‌برد.

یکی از مزایای این جاروبرقی امکان استفاده همزمان از کیسه‌ دائمی و کیسه‌های یک‌بار مصرف است که باعث سهولت در نظافت و تخلیه جاروبرقی می‌شود. همچنین می‌توانید مخزن و بدنه این جاروبرقی را به‌راحتی بشویید.

میزان صدا70 دسی بل
قدرت موتور1400 وات
سایر توضیحاتدارای برچسب انرژی با رده A
برخوردار از فیلتر هپا جهت جلوگیری از انتشار گردوغبار
دارای فیلتر محافظ موتور جهت جلوگیری از ورود گردوخاک
سیم‌جمع‌کن نیمه اتوماتیک
امکان استفاده از کیسه و پاکت جاروبرقی
قیمت جاروبرقی سطلی تیوا 3400 را ببینید

جاروبرقی سطلی جنرال فیت مدل Parastoo 5300

جارو برقی جنرال فیت مدل Parastoo 5300

جاروبرقی جنرال فیت مدل پرستو 5300 قدرت زیادی دارد و از کیفیت خوبی برخوردار است. این دستگاه که در ردیف جاروبرقی‌های سطلی قرار می‌گیرد به دلیل عملکرد و ویژگی‌های باکیفیت از ظرفیت قابل‌توجهی برخوردار است و برای انواع خانه‌های ویلایی، تالارهای بزرگ مانند مغازه‌ها، مساجد و به‌ویژه رستوران‌ها و هتل‌ها قابل‌استفاده است.

بهترین جاروبرقی سطلی مدل پرستو 5300 دارای قطعات باکیفیتی است که عملکرد و عمر طولانی آن را تضمین می‌کند. چرخ‌های پایه بسیار صاف هستند و می‌توان آنها را 360 درجه چرخاند تا هنگام کشیدن آنها واژگون نشوند. این جاروبرقی‌ها سری‌های مختلفی دارند و هرکدام برای نظافت قسمت خاصی طراحی‌شده‌اند.

دارای کابل 6 متری است که به انعطاف‌پذیری دستگاه می‌افزاید. در نظافت محیط‌های بزرگ می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به اتصال جاروبرقی به پریز مجاور نظافت را انجام دهید. پرستو 5300 مجهز به موتور دو پروانه آلمانی AEG بوده و دارای موتور 1300 وات می‌باشد.

قدرت مکش این دستگاه ایده آل است و تمیز کردن سریع را فراهم می‌کند. مخزن جاروبرقی 21 لیتر است. جاروبرقی‌های سطلی دارای مخزن بزرگی هستند که نقطه قوت آنهاست و دیگر نیازی به تخلیه مکرر ظرف ندارید. امکان نصب کیسه یک‌بار مصرف هپا نیز وجود دارد.

اقلام همراه محصولمبل پاک‌کن، فیلتر دوار، برس تخت، گوشه پاک‌کن، لوله خرطومی
میزان صدا70 دسی بل
قیمت جاروبرقی سطلی جنرال فیت Parastoo 5300 را ببینید

جاروبرقی سطلی شروین مدل VC4400

جارو برقی شروین مدل VC4400

بهترین جاروبرقی سطلی شروین VC4400 یکی از قوی‌ترین و خوش‌ساخت‌ترین جاروبرقی‌های این شرکت می‌باشد که از نوع کیسه‌ای محسوب می‌شود. مخزن جاروبرقی 18 لیتر گنجایش دارد و موتور آن با توان 1600 وات می‌تواند زباله‌ها را از سطوح مختلف مکش کند.

جاروبرقی شروین VC4400 با کیسه‌های کاغذی یک‌بار مصرف استفاده می‌شود که پس از پر شدن نیاز به تعویض دارند. همچنین دارای کیسه قابل شستشو دائمی می‌باشد. سیم جاروبرقی حدود 12 متر طول دارد و به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون تعویض پریز برق، فضایی به شعاع 12 متر را جاروبرقی بکشد.

مانند اکثر جاروبرقی‌های امروزی، این مدل نیز دارای ویژگی شارژی نیمه اتوماتیک است. چرخش 360 درجه شیلنگ جاروبرقی کار با دستگاه را در زوایای مختلف آسان می‌کند. این بهترین مارک جاروبرقی سطلی دارای دو حالت کنترل قدرت مکش توسط ضامن روی زانو می‌باشد. همچنین قابل‌ذکر است که می‌توان آن را در پنج سرعت مختلف تنظیم کرد.

تعداد سریسه عدد
تعداد پارویییک عدد
طول کابل برق10 متر
میزان صدا65 دسی بل
سایر توضیحاتگرید انرژی A
قابلیت تنظیم در ۵ سرعت مختلف
لوله تلسکوپی استیل باقابلیت تنظیم اندازه
مخزن گردوغبار ۱۸ لیتری قابل شستشو
دارای صفحه‌نمایش ال ای دی
سیم‌جمع‌کن نیمه اتوماتیک
دارای کیسه دایمی قابل شستشو و کیسه یک‌بارمصرف
قیمت جاروبرقی سطلی شروین VC4400 را ببینید

جاروبرقی سطلی تیوا مدل 4200

جاروبرقی سطلی تیوا کد 4200

جاروبرقی سطلی تیوا 4200 تیوا با حداکثر توان 1400 وات ساخت ایران با موتور AEG آلمان می‌باشد. فیلترهای موجود در جاروبرقی سطلی تیوا 4200 شامل فیلتر هپا برای جلوگیری از پخش گردوغبار در هوای خروجی دستگاه و جلوگیری از ایجاد حساسیت در افراد حساس و فیلتر محافظ موتور برای جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل موتور می‌باشد که باعث افزایش کارایی و عمر دستگاه می‌شود.

بهترین جاروبرقی سطلی تیوا 4200 دارای سیم‌جمع‌کن نیمه اتوماتیک است که در صورت عدم استفاده قابل جمع‌آوری می‌باشد. این جاروبرقی دارای کابل 6 متری می‌باشد. در رنگ‌های متنوع و استاتیک تولید می‌شود.

این دستگاه با مکش فوق‌العاده بالای خود محیط را خیلی سریع تمیز می‌کند و هرگونه گردوغبار را از بین می‌برد. یکی از مزایای این جاروبرقی امکان استفاده همزمان از کیسه‌ دائمی و کیسه‌های یک‌بار مصرف است که باعث سهولت در نظافت و تخلیه جاروبرقی می‌شود.

همچنین می‌توانید مخزن و بدنه این جاروبرقی را به‌راحتی بشویید. توجه داشته باشید که دستگاه برای استفاده مرطوب و خشک ساخته نشده و فقط برای جاروبرقی سطوح خشک طراحی‌شده است. دکمه‌های جاروبرقی لمسی هستند. شما می‌توانید قدرت موتور را به‌صورت دستی انتخاب کنید.

اقلام همراه محصولسری مبل، سری پرده، لوله تلسکوپی، لوله فلزی
میزان صدا65 دسی بل
سایر توضیحاتدارای برچسب انرژی با رده A
دارای فیلتر هپا جهت جلوگیری از انتشار گردوغبار
دارای فیلتر محافظ موتور جهت جلوگیری از ورود گردوخاک
مجهز به کابل 6 متری
سیم‌جمع‌کن نیمه اتوماتیک
امکان استفاده از کیسه و پاکت جاروبرقی
قیمت جاروبرقی سطلی تیوا 4200 را ببینید

جاروبرقی سطلی پلار مدل 2700

جارو برقی پلار مدل 2700

جاروبرقی سطلی Polar 2700 با توان 1600 وات و رده انرژی A یکی از بهترین گزینه‌ها برای مصارف خانگی می‌باشد. این جاروبرقی سطلی از فناوری فیلتراسیون 4 مرحله‌ای بهره می‌برد. این جاروبرقی سطلی مجهز به یک کیسه یک‌بار مصرف می‌باشد که به‌راحتی قابل تعویض است.

همچنین می‌توانید از کیسه‌های دائمی که روی خود بهترین مارک جاروبرقی سطلی ایرانی قرار دارد استفاده کنید. این کیسه‌ها نیازی به تعویض ندارند و باید پس از پر کردن دو سوم کیسه و قرار دادن مجدد آن در دستگاه، آن‌ها را خالی کنید.

ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی
طول کابل برق10 متر
توان مصرفی1600 وات
نوع فیلتر خروجیHEPA
سایر توضیحاتکیسه دائمی، موتور تحت لیسانس AEG آلمان با قابلیت دمیدن
قیمت جاروبرقی سطلی پلار 2700 را ببینید

جاروبرقی سطلی لوپز مدل 3600

جاروبرقی لوپز مدل 3600

دستگاه 3600 یکی از جاروبرقی‌های باکیفیت و قدرتمند است که توسط لوپز به بازار عرضه‌شده است. جاروبرقی 3600 ظرفیت مخزن داخلی زیادی دارد و می‌تواند مقدار زیادی گرد و غبار و زباله را در خود نگه دارد. موتور قدرتمند این دستگاه دارای توان مصرفی 1800 وات می‌باشد.

توانایی قابل‌توجه بهترین جارو برقی سطلی آن را به گزینه‌ای مناسب برای انواع سالن‌های بزرگ مانند مغازه‌ها، مساجد و به‌خصوص رستوران‌ها و هتل‌ها تبدیل کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی این مدل قابلیت تنظیم قدرت مکش آن است و در هنگام کار با سطوح مختلف کاربر می‌تواند میزان مکش مناسب را انتخاب کند.

در این جاروبرقی سطلی پر قدرت می‌توانید از کیسه یک‌بار مصرف استفاده کنید. بدنه و لوله این جاروبرقی از مواد مرغوب ساخته‌شده و مقاومت خوبی دارد. موتور این محصول قوی بوده و دارای ترموستات می‌باشد. طول کابل برق این جاروبرقی 7 متر است و می‌تواند مساحت زیادی را پوشش دهد. در زیر این جاروبرقی چهار چرخ وجود دارد که حمل آن را بسیار آسان می‌کند.

اقلام همراه محصولگوشه گیر و مبل پاک کن
قدرت موتور1800 وات
سایر توضیحاتقدرت مکش زیاد، مخزن گردوغبار بزرگ، کنترل مکش، رنگ‌بندی متالیک، قابلیت استفاده از کیسه یک‌بار مصرف، موتور پرقدرت، کیفیت بالای لوله و بدنه همراه با گوشه‌گیر و مبل پاک‌کن
قیمت جاروبرقی سطلی لوپز 3600 را ببینید

جاروبرقی سطلی جنرال فیت مدل Nasim 4300

جارو برقی جنرال فیت مدل Nasim 4300

جاروبرقی جنرال فیت مدل نسیم 4300 از قدرت بسیار و کیفیت خوبی برخوردار است. این دستگاه ظرفیت قابل‌توجهی دارد و با توجه به کیفیت کارایی و امکاناتی که دارد برای انواع آپارتمان‌ها، ویلاها، تالارهای بزرگ مانند مغازه‌ها، مساجد و به‌خصوص رستوران‌ها و هتل‌ها قابل‌استفاده است. بهترین جاروبرقی سطلی جنرال فیت دارای قطعات باکیفیتی است که کارایی و عمر طولانی آن را تضمین می‌کند.

دارای کابل 6 متری است که به انعطاف‌پذیری دستگاه می‌افزاید. در نظافت محیط‌های بزرگ می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به اتصال جاروبرقی به پریز مجاور نظافت را انجام دهید. نسیم 4300 مجهز به موتور دو پروانه آلمانی AEG است و دارای موتور 1300 وات است که نقطه قوت آن است.

قدرت مکش این دستگاه در حد ایده آل بوده و نظافتی سریع و بدون درد را فراهم می‌کند. این محصول دارای لوله تلسکوپی می‌باشد که به کاربر اجازه می‌دهد ابعاد را با محیط نظافت و ارتفاع تنظیم کند. مخزن این مدل از بهترین مارک جارو برقی سطلی 11 لیتر است. جاروبرقی‌های سطلی دارای مخزن بزرگی هستند که نقطه قوت آنهاست و دیگر نیازی به تخلیه مکرر ظرف ندارید.

امکان نصب کیسه یک‌بار مصرف هپا نیز وجود دارد. جاروبرقی نسیم 4300 آنتی استاتیک است. به‌عبارت‌دیگر الکتریسیته ساکن جمع شده در پوسته دستگاه تخلیه می‌شود. جنرال فیت یک فیلتر چرخشی برای این جاروبرقی ساخته است که به تمیز نگه داشتن کیسه جاروبرقی کمک می‌کند و کارایی و عمر موتور را افزایش می‌دهد.

ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی
طول کابل برق10 متر
محدوده میزان صدا65 دسی بل
توان مصرفی1500 وات
قیمت جاروبرقی سطلی جنرال فیت Nasim 4300 را ببینید

جاروبرقی سطلی تیوا مدل 3200

جاروبرقی تیوا کد 3200

این محصول، بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی است که علاوه بر فیلتر موتور، میکروفیلتر نیز دارد. جاروبرقی تیوا 3200 دارای کیفیت فوق العاده ای است و برای جهیزیه عروس انتخابی مناسب خواهد بود.

فیلترهای موجود در این جاروبرقی سطلی شامل فیلتر هپا برای جلوگیری از انتشار گرد و غبار در هوای خروجی از دستگاه و جلوگیری از ایجاد حساسیت در افراد حساس و همچنین فیلتر محافظ موتور برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل موتور است.

این ویژگی باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. این محصول در رنگ های مختلف و شامل یک کابل 6 متری است. به لطف مکش قدرتمند به سرعت محل را تمیز می کند و شما را از شر هر گونه گرد و غبار خلاص می کند. تیوا یک جاروبرقی سطلی ارزان قیمت، قابل اعتماد و باکیفیت است که مورد پسند مشتریان قرار گرفته است.

استفاده همزمان از کیسه ها و پاکت های یکبار مصرف یکی از مزایای این بهترین جارو برقی سطلی است که نظافت و تخلیه جاروبرقی را تسهیل می کند. مخزن و بدنه این جارو برقی نیز به راحتی قابل شستشو است. گفتنی است که این دستگاه فقط برای جارو کردن سطوح خشک ساخته شده است.

گنجایش مخزن جارو برقی20 لیتر
نوع فیلتر خروجیHEPA
قدرت موتور1400 وات
طول کابل برق6 متر
سایر ویژگی هاسیم جمع کن نیمه اتوماتیک
2 عدد لوله پلاستیکی
دارای گرید انرژی A
سری مناسب مبل و پرده
قیمت جاروبرقی سطلی تیوا 3200 را ببینید

جاروبرقی سطلی کهکشان مدل star5000

جاروبرقی سطلی کهکشان مدل star5000

جاروبرقی Star5000 برند کهکشان جزو برترین و پرفروش‌ترین جارو برقی سطلی ایرانی است. این برند خاص از جاروبرقی دارای موتوری با قدرت 1400 وات و مکش عالی بوده و از بهترین مواد اولیه برای تهیه بدنه محصول استفاده می‌شود که به همین ترتیب از کالیبر بالایی برخوردار است.

دکمه تنظیم سرعت نیز روی این جاروبرقی سطلی تعبیه شده است. این محصول از درجه انرژی A+ استفاده می‌کند که باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف برق و کاهش مصرف انرژی می‌شود. این بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای دارد می‌تواند نظر هر خریداری را به خود جلب کند.

گنجایش مخزن جارو برقی12 لیتر
قدرت موتور1400 وات
طول کابل برق4 متر
سایر ویژگی هابدون سری مجزا، دارای فیلتر بهداشتی
قیمت جاروبرقی سطلی کهکشان star 5000 را ببینید

جاروبرقی سطلی کوپکس مدل VCC-3800

جاروبرقی سطلی کوپکس مدل VCC-3800

جدیدترین کالای ساخت کوپکس بهترین جاروبرقی سطلی خارجی مدل VCC-3800 است. این جاروبرقی با موتور قوی 2000 وات خود می‌تواند 20 لیتر کثیفی و 4 لیتر آب را مکش کند و موتور آن با محافظ ضد آب در برابر مکش آب محافظت می‌شود. در این جاروبرقی دو کیسه وجود دارد.

یک کیسه برای ایمن نگه داشتن موتور و یک کیسه برزنتی بزرگ و بادوام برای گرفتن کثیفی. به طور مشابه، می‌توانید از فضای مخزن 20 لیتری این جاروبرقی بدون استفاده از کیسه نانو دائمی استفاده کنید. کف‌ها، فرش‌ها، کاناپه‌ها، صندلی‌های خودرو و سایر سطوح را می‌توان با این جاروبرقی تمیز کرد.

با استفاده از این بهترین مارک جاروبرقی سطلی خارجی می‌توانید در حین شستن مبل یا فرش با کف و مواد شوینده، کف را جارو کنید، کاشی و سرامیک را جارو کنید و فرش را به یک‌باره تمیز کنید. لوله این جاروبرقی از نایلون کنافی تشکیل‌شده است.

فیلتر چرخان روی دسته، ذرات ریز خاک را از ذرات درشت خاک جدا می‌کند و مکش را افزایش می‌دهد. لوله فولادی تلسکوپی آن به شما امکان می‌دهد اندازه لوله را تغییر دهید تا به کمر شما فشار نیاورد. چرخ‌های جاروبرقی کاملاً روان است و می‌توانید با کشیدن دسته جاروبرقی را به هر مکانی منتقل کنید.

گنجایش مخزن جارو برقی20 لیتر خاک و 4 لیتر آب
قدرت موتور2000 وات
طول کابل برق5 متر
سایر ویژگی هادارای جدیدترین سیستم هواگیری
دارای فیلتر دوار قابل نصب روی دسته جارو
بدنه فایبرگلاس نشکن با مقاومت استحکامی بالا
دارای سیم جمع کن اتوماتیک با طول سیم 5 متر
لوله تلسکوپی استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع دسته
قیمت جاروبرقی سطلی کوپکس VCC-3800 را ببینید

جاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل Life land

جاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل Life land

موتور قوی و طراحی مقرون‌به‌صرفه در ساخت جاروبرقی سطلی Lifeland نقش دارد. این گجت دارای موتور 1400 واتی است که توسط کارخانه معروف و خوش‌نام AEG ساخته شده و از نوع Domel است.

15 لیتر ظرفیت مخزن سطلی شکل بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی را تشکیل می‌دهد که حجم مناسبی برای استفاده در فضاهای عمومی مانند هتل‌ها و مراکز کنفرانس است.

جاروبرقی سپاهان مدل لایف لند دارای توری محافظ فیلتر دارای مجوز بهداشتی بوده و به دلیل کاربری ساده و قابل حمل یکی از پرطرفدارترین اقلام است. با توجه به اینکه سیم 6 متر طول دارد و دارای سیم کش اتوماتیک است، مونتاژ این گجت ساده است.

گنجایش مخزن جارو برقی15 لیتر
طول کابل برق6 متر
توان مصرفی1400 وات
سایر ویژگی هافیلتر بهداشتی
دارای چهار عدد سری
سیم جمع کن خودکار
میزان صدا 70 دسی بل
قیمت جاروبرقی سطلی سپاهان جارو Life land را ببینید

جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV-9800YJ

جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV-9800YJ

بهترین جاروبرقی سطلی مدل CV-9800YJ از جاروبرقی‌های قدرتمند شرکت هیتاچی است. ظرفیت مخزن داخلی این جاروبرقی 21 لیتر است. گنجایش بزرگ این جاروبرقی، آن را مناسب برای سالن‌های بزرگ مثل فروشگاه‌ها، مساجد و به ویژه رستوران‌ها و هتل‌ها می‌سازد.

این جاروبرقی سطلی قادر است حجم زیادی از گرد و غبار و زباله را بدون نیاز به تخلیه مخزن درون خود ذخیره کند. موتور قدرتمند این دستگاه با توان 2300 وات و بدنه‌ای فلزی تولید شده که در برابر ضربه استحکام بالایی دارد.

همچنین، این مدل علاوه بر جذب زباله‌های خشک، قابلیت جذب مایعات را نیز داراست. از ویژگی‌های کاربردی دیگر این مدل، تنظیم قدرت مکش آن است که کاربر می‌تواند میزان مناسب مکش را برای سطوح مختلف انتخاب کند.

با استفاده از قابلیت چرخش عمودی 90 درجه و گردش به چپ و راست سری جارو، شما قادر خواهید بود گرد و غبار موجود در لابه، لایه‌های اثاثیه یا فضاهای باریک را به راحتی پاک و تمیز کنید. همچنین، تغییر وضعیت این سری به وضعیت تخت نیز امکان نظافت سطح زیر مبلمان با پایه‌های کوتاه را برای شما فراهم می‌سازد.

گنجایش مخزن جارو برقی21 لیتر
طول کابل برق7.5 متر
توان مصرفی2300 وات
سایر ویژگی هادارای فیلتر بهداشتی و نشانگر پر بودن مخزن
قیمت جاروبرقی سطلی هیتاچی را ببینید

جاروبرقی سطلی اینترنشنال آنیل مدل 4500

جاروبرقی اینترنشنال آنیل مدل 4500

بهترین جاروبرقی سطلی Anil 4500، به دلیل کیفیت عالی و ظاهر خیره‌کننده، رقیب قابل‌احترامی برای کالاهای هم رده محسوب می‌گردد. چشم هر بیننده‌ای به سمت طراحی جارو جلب می‌شود که اشکال هندسی را با رنگ‌های چشم‌نواز ترکیب می‌کند.

همه رنگ‌ها از نوع کوره‌های الکترواستاتیک هستند که طول عمر بالایی دارند و در برابر خش بسیار مقاوم هستند. بدنه جارو از یک ماده پلاستیکی بسیار بادوام ساخته شده است و مفاهیم مهندسی برای اطمینان از کاهش اتلاف انرژی دنبال شده است. یک موتور دو قدرتی که می‌تواند با 1400 یا 2100 وات برق از طریق کلید روی بدنه کار کند، قدرت مکش را تأمین می‌کند.

ظرفیت مخزن بیش از 10 لیتری این جاروبرقی سطلی به این معنی است که نیازی به تخلیه مکرر آن نخواهید داشت. به‌خاطر داشته باشید که این جارو کیسه‌ای ندارد و گردوغبار فقط داخل مخزن جارو می‌نشیند. علاوه بر آنها، جارو دارای چهارچرخ است که حرکت در اطراف را آسان‌تر می‌کند و همچنین حداکثر تعادل را تضمین می‌کند.

جارو شامل دو سری دیگر به‌اضافه پارو اولیه است که پرزگیر دارد. همچنین برای تضمین طول عمر این محصول باید تأکید کرد که لوله‌های جارویی از فولاد ساخته شده‌اند. این جاروبرقی سطلی علاوه بر دارابودن برچسب استاندارد CE اروپا و ISO 9001 که کیفیت بالای این محصول را تضمین می‌کند، دارای درجه مصرف انرژی A است.

گنجایش مخزن جارو برقی10 لیتر
قدرت موتور1400 وات
طول کابل برق5 متر
توان مصرفی2100 وات
سایر ویژگی هاقابلیت انتخاب قدرت کم‌ یا زیاد
سیم جمع کن دستی
چرخ‌های روان و مقاوم
رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای
لوله تلسکوپی استیل و سری‌های متعدد
خرطومی با‌کیفیت پلاستیکی
قیمت جاروبرقی اینترنشنال آنیل 4500 را ببینید

نکات مهم در خرید بهترین مارک جاروبرقی سطلی

  • قدرت مکش: برای خرید بهترین جاروبرقی سطلی، قدرت مکش آن بسیار مهم است. باید از جاروبرقی با قدرت مکش بالا و قابل تنظیم استفاده کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را در کاربری خود داشته باشید.
  • فیلتراسیون: جاروبرقی با فیلتراسیون مناسب، قابلیت جذب گرد و غبار و شن و ماسه را دارد. بنابراین، از جاروبرقی با فیلتراسیون مناسب استفاده کنید تا هوای منزل شما پاک و تمیز باشد.
  • محیط کاری: انتخاب جاروبرقی باید با توجه با نوع محیط کاری شما متناسب باشد. برای مثال، اگر شما در یک محیط صنعتی کار می‌کنید، بهتر است از جاروبرقی با قدرت مکش بالا و فیلتراسیون مناسب استفاده کنید.
  • وزن: جاروبرقی با وزن کمتر، راحت‌تر حرکت می‌کند و برای کاربری روزانه مناسب است. بنابراین، از جاروبرقی با وزن مناسب استفاده کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را در عملکرد خود داشته باشید.
  • قیمت: برای خرید بهترین جاروبرقی سطلی، قیمت آن نیز بسیار مهم است. باید از جاروبرقی با قیمت مناسب و قدرتمند استفاده کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را در جارو کردن خود داشته باشید.

سؤالات متداول در خرید بهترین جاروبرقی سطلی

جاروبرقی سطلی دارای چه مزایا و معایبی است؟

قدرت موتور و مکش بالا، نظافت راحت و آسان انواع سطوح، کیفیت مناسب و حجم مخزن زیاد از مزایای جاروبرقی سطلی است. از معایب جاروبرقی سطلی هم می‌توان به‌اندازه بزرگ و صدای بلند آن اشاره کرد.

در خرید بهترین جارو برقی سطلی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید بهترین جاروبرقی سطلی ارزان و باکیفیت باید به قدرت موتور، توان، کیفیت، قیمت، اندازه مخزن، سیستم فیلتراسیون، میزان صدا، اندازه جاروبرقی، نوع پاکت ازلحاظ دائمی یا یک‌بارمصرف بودن و لوازم جانبی توجه کرد.

آیا میزان مصرف و رده انرژی در جاروبرقی سطلی مهم است؟

بله بهتر است جاروبرقی سطلی کم‌مصرف و بارده انرژی گرید A را بخرید تا هم در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید و هم دستگاه شما بیشتر عمر کند.

سخن پایانی در خرید بهترین جاروبرقی سطلی ارزان قیمت

کدام جاروبرقی سطلی بهتر است؟ قبل از خرید بهترین جاروبرقی سطلی ارزان قیمت بهتر است تمام انتظاراتی که از آن دارید، میزان بودجه و کیفیت جاروبرقی را مدنظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. از میان برندهای بین‌المللی مانند بوش (Bosch)، سامسونگ (Samsung)، پاناسونیک (Panasonic)، فکر (Fakir) و ال جی (LG) به دلیل کیفیت بالا و قدرت موتور قوی در میان بهترین‌ها قرار دارند. در بین جاروبرقی‌های ایرانی، مارک‌های پارس خزر، پاکشوما، امرسان، تیوا، کوپکس و سپاهان جارو از محبوبیت بالایی برخوردارند و به عنوان گزینه‌های خوبی برای خرید محسوب می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا