بهترین اسپیکر میکرولب ارزان قیمت

با انتخاب بهترین اسپیکر میکرولب لذت گوش‌دادن به موسیقی چندبرابر خواهد شد. میکرولب یکی از برترین برندهای ایرانی در صنعت سیستم صوتی خانگی است. محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مورد تأیید بسیاری از مشتریان قرار گرفته‌اند.

تمام به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های موردنیاز یک اسپیکر در جدیدترین مدل‌های ساخته‌شده توسط این برند به کار گرفته شده است. اگر شما هم قصد خرید بهترین اسپیکر میکرولب ارزان قیمت را دارید، برای آشنایی با مدل‌های متنوع این محصول تا پایان این مقاله ما را دنبال کنید.

بهترین اسپیکر میکرولب مدل Oxygen

بهترین اسپیکر میکرولب مدل Oxygen

بهترین اسپیکر میکرولب مدل اکسیژن یکی از کالاهایی است که توسط این شرکت ساخته شده که در دسته اسپیکرهای رومیزی قرار می‌گیرد. این محصول علاوه بر طراحی ساده، صدایی تمیز و بیس قوی را برای ما فراهم می‌کند.

ساب ووفر اولین جزء دستگاه است که به دنبال آن دو اسپیکر اضافی قرار می‌گیرد. این مدل با وجود داشتن ساب ووفر با تقویت کننده و اسپیکرهای باکیفیت می‌تواند صداهایی با درجه وضوح مناسب را به مشتری ارائه دهد. میز یا کامپیوتر شما به لطف مواد ظریف و سبک این اسپیکر می‌تواند زیباتر به نظر برسد.

جلوی اسپیکر دارای روکش فیبر است که باعث می‌شود در برابر فرورفتگی‌ها و خراش‌های جزئی مقاومت بیشتری داشته باشد. و یک سیم کمکی ساده‌ترین راه برای پخش صدا از این اسپیکر، اتصال آن به ابزار مورد نیاز مانند کامپیوتر، لپ تاپ، پخش کننده سی دی یا تلفن همراه است.

یک ریموت کنترل نیز به همراه بهترین اسپیکر میکرولب ارزان موجود است. یک پنل LED که وضعیت پخش را نمایش می‌دهد در جلوی اسپیکر به همراه تعدادی دکمه برای تنظیم صدا، حالت پخش و انتخاب موسیقی قرار دارد.

نوع اتصالبی‌سیم و باسیم
قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظهSD-MMC
درگاه‌های ارتباطیUSB
فناوری‌های ارتباطیرادیو
توان خروجی کلی40 وات
سایر مشخصاتاستفاده بدون نویز در اطراف مانیتور و تلویزیون
ولوم آنالوگ کنترل صدا و بیس روی دستگاه
دارای پنل کنترل موسیقی و آنتن رادیو
قیمت اسپیکر میکرولب Oxygen را ببینید

اسپیکر میکرولب مدل DJ-1202

پخش کننده خانگی میکرولب مدل DJ-1202

یک اسپیکر کاملاً جدید از میکرولب مدل DJ-1202، برای مهمانی‌ها و جشن‌هایی که در خانه برگزار می‌شود ایده آل است. نوارهای 12 اینچی نورپردازی پس زمینه با چراغ‌های foot light تعبیه شده این محصول را با طراحی قوی و ظاهر عضلانی خود از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند.

گردهمایی و جشن شما به لطف ویژگی‌های اضافه شده در هر باند و چراغ head light قرارگرفته در پشت باند اصلی منحصر به فرد خواهد بود. مهم‌ترین ویژگی بهترین اسپیکر میکرولب ایستاده یک میکروفون بی سیم، یک کنترل از راه دور و سه ورودی AUX مستقل است.

مشخصات صفحه نمایشLED
درگاه‌های ارتباطیاتصال میکروفون
فرمت‌های صوتیmp3,audio,wav,wma
توان خروجی کلی4200 وات
اقلام همراه محصولمیکروفن بی سیم، کابل رابط، کابل برق، ریموت کنترل، دفترچه راهنما
قیمت اسپیکر میکرولب DJ-1202 را ببینید

اسپیکر میکرولب مدل explode

پخش کننده خانگی میکرولب مدل explode

بدنه این سیستم صوتی از چوب 16 میل ساخته شده است و هر یک از اسپیکرهای آن 95 سانتی‌متر ارتفاع دارند. اسپیکرهای ده اینچی باکیفیت ساخت عالی در هر یک از این واحدها تعبیه شده است. ورودی‌ها و دکمه‌هایی در این سیستم صوتی وجود دارد که مانند دکمه‌های لمسی عمل می‌کنند.

با توجه به مقرون به صرفه بودن قیمت بهترین مدل اسپیکر میکرولب و امکانات آن، می‌توانید به راحتی از این سیستم استفاده کنید. کاربران می‌توانند فلش مموری را به این سیستم صوتی متصل کنند و همچنین می‌توانید کارت حافظه SD خود را نیز به دستگاه متصل نمایید. این سیستم صوتی دارای یک رابط USB است که می‌تواند فایل‌های ویدئویی را با فرمت HD پخش کند.

دو ورودی میکروفون روی گجت وجود دارد، بنابراین می‌توانید میکروفون خود را به آن وصل کنید. ورودی اپتیکال بهترین اسپیکر میکرولب با توجه به اینکه اکثر تلویزیون‌های جدید در حال حاضر تنها دارای خروجی صوتی نوری هستند بسیار مفید است.

البته علاوه بر این ورودی، می‌توانید از خروجی ویدیوی اسپیکر نیز استفاده کنید. ماژول‌های کربنی این پخش کننده که به خوبی ساخته شده‌اند، دوام و مقاومت آن را افزایش داده و آن را قادر می‌سازند تا مدت زمان بیشتری در کنار مشتریان خود بماند. طراحی چشم نواز صفحه نمایش عظیم، چراغ‌های LED آبی رنگ، دکمه‌های لمسی، و ارتفاع بلند هر واحد به این دستگاه اجازه می‌دهد تا نقش مهمی در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی خانه شما ایفا کند.

مشخصات صفحه نمایشLED
درگاه‌های ارتباطیورودی صدای کواکسیال
تعداد کانال3 عدد
توان خروجی کلی3300 وات
اقلام همراه محصولمیکروفن بی سیم، کابل رابط، کابل برق، ریموت کنترل، دفترچه راهنما
قیمت اسپیکر میکرولب explode را ببینید

اسپیکر میکرولب مدل Odyssey BlueTune

اسپیکر دسکتاپ میکرولب مدل Odyssey BlueTune

شرکت بزرگ ایرانی میکرولب که در زمینه تولید و ساخت تجهیزات صوتی با کیفیت بسیار تخصص دارد، سازنده این اسپیکر است. نسخه جدید بلوتوثی مدل Odyssey علاوه بر امکان اتصال از طریق کابل aux، دارای قابلیت اتصال بلوتوث بوده و به شما امکان می‌دهد در زمانی که اتصال aux در دسترس نیست موسیقی را به‌صورت بی سیم پخش کنید.

همچنین صدایی با کیفیت و سه بعدی و سطح بالایی از پوشش محیطی را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، اسپیکر بلوتوث Microlab Odyssey به دلیل حجم کم و کمبود ابعاد فضایی، یک اسپیکر رومیزی عالی برای مکان‌های جمع و جور است.

بهترین اسپیکر میکرولب توانایی پخش موسیقی را هم از طریق بلوتوث و هم از طریق سیم Aux دارد، بنابراین اگر نمی‌خواهید از بلوتوث دستگاه استفاده کنید یا مثلاً رایانه شما بلوتوث ندارد، می‌توانید این کار را از طریق یک کابل aux انجام دهید. هشت وات توان و دو بلندگو در این اسپیکر وجود دارد.

نوع اتصالباسیم و بی سیم
درگاه‌های ارتباطیUSB
فرمت‌های قابل پشتیبانیWMA-MP۳
توان خروجی کلی8 وات
سایر مشخصاتاستفاده بدون نویز در اطراف مانیتور و تلویزیون
دارای ولوم آنالوگ کنترل صدا روی دستگاه
دارای پنل کنترل موسیقی
قیمت اسپیکر میکرولب Odyssey BlueTune را ببینید

اسپیکر میکرولب مدل BT 560

اسپیکر میکرولب مدل BT 560

اسپیکر میکرولب مدل BT-560 یک اسپیکر خوش‌ساخت و حرفه‌ای است. 53 سانتی‌متر ارتفاع بلندگوی این سیستم صوتی است که بدنه چوبی 8 میل دارد. ساب ووفرهای این دستگاه 6.5 اینچ قطر و کیفیت بالایی دارند.

می‌توانید کارت حافظه SD خود را به این دستگاه و همچنین فلش مموری خود را از طریق کانکتور USB به سیستم صوتی متصل کنید. شما می‌توانید به سرعت میکروفون خود را به سیستم متصل کنید زیرا دارای دو ورودی میکروفون است.

همچنین رقص نور بهترین اسپیکر میکرولب قابلیت تنظیم رنگ را دارد. این مدل اتصال بی سیم بلوتوث را در نظر می‌گیرد. علاوه بر این، یک میکروفون بی‌سیم همراه این بلندگو قرار داده شده است، بنابراین می‌توانید سایر پخش‌کننده‌های صوتی را بدون استفاده از اتصال به صورت بی‌سیم متصل کنید.

نوع اتصالبی سیم
درگاه‌های ارتباطیUSB
فرمت‌های قابل پشتیبانیmp3,audio,wav,wma
توان خروجی کلی60 وات
سایر مشخصاتدارای صفحه نمایش با قابلیت نمایش فولدر و تِرَک
مجهز به بلندگوهای کربنی با طول عمر بیشتر
دارای رقص نور RBG با قابلیت تنظیم رنگ
بدنه‌ای با ترکیب چوب و پلاستیک
قابلیت دریافت کارت‌حافظه‌ SD
قیمت اسپیکر میکرولب BT 560 را ببینید

اسپیکر میکرولب مدل Marvel-62

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل میکرولب مدل Marvel-62

مدل Marvel-62 اسپیکر خانگی میکرولب، یک اسپیکر خوش‌ساخت، شایسته و مقرون‌به‌صرفه است که با تمام عملکردهایی که اغلب در یک اسپیکر خانگی یافت می‌شود، ارائه می‌گردد. بهترین اسپیکر میکرولب 75 سانتی‌متر ارتفاع دارد و از بدنه چوبی 8 میل ساخته شده است. ساب ووفرهای 7 اینچی باکیفیت بالا در این دستگاه نصب شده است.

برای این سیستم صوتی یک عدد ورودی میکروفون در نظر گرفته شده است تا بتوانید میکروفون خود را به‌راحتی به دستگاه متصل کنید. کاربران می‌توانند فلش مموری را از طریق پورت USB آن به این سیستم صوتی متصل کنند. علاوه بر این می‌توانید کارت حافظه SD خود را به این دستگاه متصل نمایید. ساختار خوش‌ساخت این پخش‌کننده باعث می‌شود تا دستگاه برای مدت طولانی دوام بیاورد و توسط کاربرانش استفاده شود.

این مدل اتصال بی‌سیم بلوتوث را در نظر می‌گیرد. علاوه بر این، یک میکروفون بی‌سیم همراه این اسپیکر قرار داده شده است، بنابراین می‌توانید سایر پخش‌کننده‌های صوتی را بدون استفاده از اتصال به‌صورت بی‌سیم متصل کنید. تنظیم دستی صدا برای این اسپیکر امکان‌پذیر است. این اسپیکر به دلیل وزن کم، قابل‌حمل است.

نوع اتصالباسیم، بلوتوث، دانگل USB، رادیویی RF
درگاه‌های ارتباطیبلوتوث
فرمت‌های قابل پشتیبانیMp3
توان خروجی کلی80 وات
سایر مشخصاتجک 3.5 میلی‌متری صدا، شیار کارت حافظه
قیمت اسپیکر میکرولب مدل Marvel-62 را ببینید

نکات مهم در خرید بهترین اسپیکر میکرولب

نکات مهم در خرید بهترین اسپیکر میکرولب
  • کیفیت صدا: برای خرید بهترین اسپیکر میکرولب، کیفیت صدا بسیار مهم است. باید از اسپیکری با کیفیت صدای بالا و صدای واضح و شفاف استفاده کنید.
  • قدرت خروجی: قدرت خروجی اسپیکر بسیار مهم است. باید اسپیکری با قدرت خروجی بالا و قابلیت تنظیم صدا داشته باشید.
  • اتصالات: اتصالاتی مانند بلوتوث، AUX و USB بسیار مهم هستند. باید اسپیکری با اتصالات متنوع و قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف داشته باشید.
  • طراحی و ساخت: طراحی و ساخت اسپیکر بسیار مهم هستند. باید اسپیکری با طراحی زیبا و ساخت با کیفیت داشته باشید.
  • قیمت: قیمت اسپیکر بسیار مهم است. باید اسپیکری با قیمت مناسب و با کیفیت بالا داشته باشید.

سوالات متداول در خرید بهترین مدل اسپیکر میکرولب

آیا اسپیکرهای میکرولب دارای خروجی AUX هستند؟

بله، اسپیکرهای میکرولب دارای خروجی AUX هستند که به شما این امکان را می‌دهد که از دستگاه‌های دیگری مثل تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر خود استفاده کنید.

آیا اسپیکرهای میکرولب دارای ورودی USB هستند؟

بله، برخی از مدل‌های اسپیکر میکرولب دارای ورودی USB هستند که به شما این امکان را می‌دهد که از فلش مموری و یا هارد دیسک خود استفاده کنید. لطفا قبل از خرید، مشخصات فنی هر مدل را به دقت بررسی کنید.

کلام آخر در خرید بهترین اسپیکر میکرولب

اسپیکر میکرولب به دلیل کیفیت صدای بالا و طراحی زیبا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید اسپیکر است. این اسپیکر‌ها دارای قابلیت‌های متنوعی همچون بلوتوث، ورودی AUX و USB هستند که باعث شده است که کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود، بهترین مدل را انتخاب کنند. همچنین، میکرولب با توجه به بازخوردهای مثبت کاربران، به عنوان یکی از بهترین برندهای اسپیکر در بازار شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا