بهترین رم لپ تاپ با قیمت مناسب در بازار ایران

با انتخاب بهترین رم لپ تاپ، دیگر نگران هنگ کردن و کندشدن سیستم خود نخواهید بود. با افزایش ظرفیت رم لپ تاپ خود می‌توانید عملکرد سیستم را افزایش داده و برنامه‌های بیشتری را توسط آن اجرا نمایید. هنگام خرید رم برای لپ تاپ باید نکاتی مانند ظرفیت، نوع، برند، کانال، ولتاژ عملیاتی، فرکانس و میزان تأخیر در نظر گرفته شود.

ازآنجایی‌که رم با پردازنده در ارتباط است؛ بنابراین در انتخاب آن باید بسیار دقت نمایید، زیرا ممکن است کارایی آن را تحت‌تأثیر قرار دهد. اگر قصد خرید بهترین مارک رم لپ تاپ را دارید و نمی‌دانید کدام مدل مناسب است، ما را تا پایان مطلب دنبال کنید.

بهترین رم لپ تاپ کروشیال مدل CT16

بهترین رم لپ تاپ کروشیال مدل CT16

شرکت کروشیال بهترین رم لپ تاپ ddr4 دو کاناله 3200 مگاهرتز CL22 را تولید کرده است. با استفاده از ماژول رم لپ تاپ CT16، کاربران می‌توانند فضای ذخیره‌سازی داخلی دستگاه خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و حجم زیادی از داده ها، فایل‌ها و برنامه‌ها را به راحتی ذخیره کنند.

علاوه بر این، این ماژول رم دارای ظرفیت حافظه قدرتمند شانزده گیگابایتی است که به افزایش عملکرد کلی لپ تاپ برای تجربه کاربری عالی کمک می‌کند. با خرید بهترین نوع حافظه داخلی لپ تاپ می‌توانید به سرعت، عملکرد و کیفیت لپ تاپ خود را بهبود ببخشید تا بتوانید فایل‌های حجیم را روی آن ذخیره کنید.

بالاترین رم لپ تاپ کروشیال با استفاده از آخرین فناوری حافظه DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز، برای ارائه عملکرد بالاتر و کارایی بهتر طراحی شده است. این محصول به آسانی نصب می‌شود و به راحتی در لپ تاپ شما قرار می‌گیرد و به شما کمک می‌کند تا توانایی‌های محاسباتی آن را با تایمر CL22 به حداکثر برسانید.

فرکانس3200 مگاهرتز
نوع ماژولSO-DIMM
نوع حافظهDDR4
تایمینگCL22
ظرفیت هر ماژول16 گیگابایت
قیمت رم لپ تاپ کروشیال CT16 را ببینید

رم لپ تاپ کروشیال مدل GET

رم لپ تاپ کروشیال مدل GET

یکی از تولید کنندگان پیشرو در قطعات کامپیوتر، اخیرا یک رم هشت گیگابایتی لپ تاپ را عرضه کرده است که برای همه انواع نیازهای محاسباتی مناسب است. این رم لپ تاپ کروشیال عملکرد قابل اعتماد و قدرتمندی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به طور مؤثر انواع برنامه‌های کاربردی را مدیریت کند و حداکثر بهره وری را تضمین کند.

این رم با ظرفیت بالا همچنین قابلیت‌های چند وظیفه‌ای عالی را ارائه می‌دهد و عملکرد روان را حتی در هنگام کار با فایل‌های بزرگ یا چندین برنامه به طور همزمان تضمین می‌کند. بهترین رم لپ تاپ ddr3 دارای فرم فاکتور SO-DIMM است. این رم در فرکانس 1333 مگاهرتز کار می‌کند و آن را قادر می‌سازد تا پردازش‌های سخت را انجام دهد.

این حافظه با دسترسی تصادفی از یک ماژول و یک کانال استفاده می‌کند و در نتیجه یک طراحی ساده ایجاد می‌کند که به دلیل ماهیت تک ماژول بودن، به پورت‌های رم کمتری نیاز دارد. همچنین این رم برای استفاده در کاربردهای مختلف طراحی شده است و عملکرد قابل اعتماد و سرعت عالی را ارائه می دهد.

فرکانس1333 مگاهرتز
نوع ماژولSO-DIMM
نوع حافظهDDR3
تایمینگCL9
ظرفیت ماژول8 گیگابایت
قیمت رم لپ تاپ کروشیال GET را ببینید

رم لپ تاپ کورسیر مدل Vengeance Performance

رم لپ تاپ کورسیر مدل Vengeance Performance

یکی از معروف‌ترین برندها در صنعت رم، کورسیر است و رم لپ‌تاپ Vengeance Performance یکی از رم‌های تولیدی آن است. دو ماژول مستقل شانزده گیگابایتی این رم را تشکیل می‌دهند که درمجموع 32 گیگابایت حافظه رم در اختیار شما قرار می‌دهد. ظرفیت حافظه این رم برای اجرای انواع برنامه‌ها و بازی‌های سخت با گرافیک بالا کافی است. این بهترین مارک رم لپ تاپ از نوع DDR4 است زیرا دارای 260 پین است.

این محصول از ماژول نوع SODIMM بهره برده است. قابل ذکر است که تایمرهای تاخیری که مطابق با استاندارد تنظیم شده‌اند برای کلاک این رم استفاده می‌شود. این ماژول‌های رم لپ‌تاپ برای پردازنده‌های نسل ششم اینتل طراحی شده‌اند، اگرچه با مدل‌های جدیدتر و قبلی نیز به خوبی کار می‌کنند.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های مدرن این است که می‌توانید بدون نیاز به پیکربندی بایوس به عملکردهای اورکلاک دسترسی داشته باشید. این عملکردها به طور خودکار فعال می‌شوند تا کاربران بتوانند با حداقل تلاش حداکثر عملکرد را داشته باشند. این امر باعث می‌شود دارندگان لپ‌تاپ راحت‌تر از قابلیت‌های دستگاه خود استفاده کنند و از تجربه محاسباتی خود بهره بیشتری ببرند.

فرکانس2666 مگاهرتز
نوع ماژولSO-DIMM
نوع حافظهDDR4
ظرفیت کلی32 گیگابایت
ظرفیت هر ماژول16 گیگابایت
قیمت رم لپ تاپ کورسیر را ببینید

رم لپ تاپ کینگستون مدل Technology HyperX Impact

رم لپ تاپ کینگستون مدل Technology HyperX Impact

پنج فرکانس مختلف برای این رم موجود است. 2133، 2400، 2666، 2933 و حتی 3200 مگاهرتز را می‌توان در میان آنها یافت. افرادی که محدودیت‌های مادربرد دارند و ممکن است قادر به نصب رم با فرکانس بالا نباشند باید این نوع جایگزین را انتخاب کنند.

بهترین عملکرد فرکانس 3200 مگاهرتز را به یک انتخاب بدیهی تبدیل می‌کند، تفاوت قیمت بسیار کمی با مدل‌های دیگر دارد. تنوع حافظه آن یکی از مزایای بهترین برند رم لپ تاپ است. ماژول‌های 8 گیگابایتی، 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی این رم‌ها را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید مقدار و ظرفیت ماژول‌ها را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

این رم یک انتخاب عالی برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ است و مانند سایر رم‌های SODIMM با کیفیت بالا، برای پیکربندی نیازی به تنظیمات پیچیده بایوس ندارد. علاوه بر این، دارای فرآیند نصب سریع و سازگاری با آخرین مدل‌های لپ تاپ است.

فرکانس2133، 2400، 2666، 2933 و 3200 مگاهرتز
نوع ماژولSO-DIMM
نوع حافظهDDR4
ظرفیت کلی32 گیگابایت
ظرفیت هر ماژول16 گیگابایت
قیمت رم لپ تاپ کینگستون را ببینید

رم لپ تاپ ای دیتا ایکس پی جی مدل Hunter

رم لپ تاپ ای دیتا ایکس پی جی مدل Hunter

عملکرد و کارایی استثنایی ماژول رم XPG Hunter آن را برای نیازهای علاقه‌مندان به بازی‌های سیستمی ایده آل می‌کند. این ماژول علاوه بر ارائه عملکرد ثابت، از XMP 2 برای اورکلاک ساده پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول یک انتخاب عالی برای افرادی است که به لطف این ویژگی‌ها به دنبال بالاترین عملکرد هستند.

ماژول‌های حافظه XPG Hunter DDR4 دارای بهترین تراشه‌های باکیفیت موجود هستند که هر یک از نظر دقت و قدرت برای اطمینان از عملکرد بهینه آزمایش شده‌اند. این تراشه ها اجزای ضروری در فرآیند ساخت پیچیده XPG Hunter DDR4 هستند که بالاترین کیفیت ممکن را تضمین می کند.

از بهترین بردهای مدار چاپی (PCB) برای ساخت این قطعات بازی و اورکلاک استفاده می‌شود، که از طریق تست‌های قابلیت اطمینان و سازگاری گسترده انجام شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می‌دهند، صرف نظر از اینکه چقدر وظایف ممکن است سخت باشد. این قطعات با عملکرد قابل اعتماد خود مطمئناً تمام نیازهای بازی و اورکلاک شما را برآورده می‌کنند.

فرکانس3000 مگاهرتز
نوع ماژولSO-DIMM
نوع حافظهDDR4
ظرفیت ماژول16 گیگابایت
قابلیت‌های رمپشتیبانی از XMP
قیمت رم لپ تاپ ای دیتا ایکس پی جی را ببینید

رم لپ تاپ گیل

رم لپ تاپ گیل

ماژول هشت گیگابایتی DDR4 ساخت شرکت گیل برای بهترین حافظه لپ تاپ معرفی شده است. در مقایسه با نسل‌های قبلی رم، رم‌های DDR4 اطلاعات را سریع‌تر پردازش می‌کنند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند. نوع ماژول SO-DIMM که با کامپیوترهای ALL-in-One نیز سازگار است، در رم‌هایی که به طور خاص برای لپ تاپ‌ها ساخته شده‌اند استفاده می‌شود.

رم این لپ تاپ برای کار در فرکانس کاری 2400 مگاهرتز یا 2133 مگاهرتز طراحی شده است که محدوده قابل قبولی برای این نوع رم است. این ویژگی به اطمینان از عملکرد و قابلیت اطمینان بهینه از رم لپ تاپ شما کمک می‌کند. زمان‌بندی یا فاصله بین انجام فرآیندها در این بهترین رم برای لپ تاپ که ماهیت تک کانالی دارد، معادل CL17 است.

مشتریانی که به دنبال ارتقاء لپ تاپ خود و افزایش سرعت پردازش هستند، باید در انتخاب رم به نوع، فرکانس و ظرفیت رمی که مادربرد لپ تاپ پشتیبانی می‌کند توجه زیادی داشته باشند. رم مناسب می‌تواند راه حلی عالی در این مورد باشد، زیرا نه تنها ظرفیت حافظه را افزایش می‌دهد، بلکه سرعت پردازش سریع‌تری را نیز ارائه می‌دهد.

فرکانس2400 و 2133
نوع ماژولSO-DIMM
تایمینگCL17
نوع حافظهDDR4
ظرفیت ماژول8 گیگابایت
قابلیت‌های رمپشتیبانی از XMP
قیمت رم لپ تاپ گیل را ببینید

رم لپ تاپ اس کی هاینیکس

رم لپ تاپ اس کی هاینیکس

ارتقا رم لپ تاپ یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای افزایش سرعت، عملکرد و کارایی کلی آن است. این برند خاص از رم با ظرفیت هشت گیگابایت و فرکانس پایه 12800 مگاهرتز یکی از بهترین های موجود در بازار امروزی است که قدرت بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند. این بهترین نوع حافظه رم لپ تاپ از نوع pc3L است که با ولتاژ کمتری نسبت به pc3 کار می‌کند و تا حد زیادی توسط مادربردهای مدرن پشتیبانی می‌شود.

فرکانس1600 مگاهرتز
نوع ماژولSO-DIMM
تایمینگCL۱۱
نوع حافظهDDR3L
ظرفیت ماژول8 گیگابایت
قیمت رم لپ تاپ اس کی هاینیکس را ببینید

مقدار رم مورد نیاز برای مختلف:

  • کاربری معمولی (وبگردی، ایمیل، آفیس): 4 گیگابایت (حداقل) تا 8 گیگابایت (توصیه شده)
  • کاربری نیمه سنگین (ادیت عکس، ویرایش ویدیو، بازی‌های سبک): 8 گیگابایت (حداقل) تا 16 گیگابایت
  • کاربری سنگین (گرافیک سنگین، رندرینگ، بازی‌های رده بالا): 16 گیگابایت (حداقل) تا 32 گیگابایت یا بیشتر

برخی از برندهای معتبر رم لپ تاپ:

  • Crucial
  • Samsung
  • Corsair
  • HyperX
  • Kingston

سوالات متداول در خرید بهترین برند رم برای لپ تاپ

آیا افزایش ظرفیت رم لپ تاپ در عملکرد سیستم مؤثر است؟

بله. با بررسی رم های لپ تاپ و انتخاب مناسب‌ترین گزینه، سرعت و قدرت لپ تاپ به طور چشم گیری افزایش می‌یابد.

آیا در ارتقاء رم لپ تاپ محدودیت خاصی وجود دارد؟

بله. حتماً قبل از خرید رم برای لپ تاپ به مشخصات سخت افزاری و وجود قابلیت ارتقا در دستگاه خود توجه نمایید.

بیشتر بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا