بهترین هدفون بی سیم سامسونگ در سال 2024

کیفیت صدای بهترین هدفون بی سیم سامسونگ یکی از ویژگی‌های مثبت آن است. همچنین طراحی فوق‌العاده و جذاب این محصول باعث شده تا در بین مصرف‌کنندگان بسیار محبوب شود. برخی از مدل‌های ایرپاد سامسونگ دارای قابلیت ضد نویز هستند. این محصول برای ورزشکاران و کسانی که مدت طولانی با تلفن صحبت می‌کنند مناسب است.

لازم به ذکر است که ایرپاد سامسونگ رقیب قابل‌توجهی برای ایرپاد اپل است اگر گوشی شما سامسونگ نیست، همچنان می‌توانید از جنبه‌های عالی این هدفون بهره ببرید. این محصول برای افراد با برندهای مختلف گوشی نیز ایده‌آل خواهد بود. برای آشنایی با بهترین ایرپاد سامسونگ و بررسی ویژگی‌های هرکدام از آنها ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید.

بهترین هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

Galaxy Buds Live، به عنوان بهترین هدفون بی سیم سامسونگ معرفی شد. سامسونگ، این محصول را با در نظر گرفتن ارگونومی و راحتی با چیدمان تمام اجزای هدفون به صورت افقی در کنار یکدیگر طراحی کرده است. این هدست دارای فناوری بلوتوث نسخه 5.0 و سازگار با پروفایل‌های A2DP، AVRCP و HFP است.

در نتیجه، هنگام مکالمه یا گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود بدون نگرانی از قطع شدن اتصال بهترین هندزفری بی سیم سامسونگ از گوشی خود، از کیفیت فوق‌العاده آن لذت ببرید. برای تقویت تشخیص گفتار در طول مکالمه، یک واحد برداشت صدا در قسمت بیرونی هدفون نصب شده است.

برای این مدل، علاوه بر دو میکروفون خارجی، یک میکروفون داخلی نیز در نظر گرفته شده است. با شناسایی فرکانس‌های صوتی اطراف، نویز پس‌زمینه را کاهش دهد.

یک باتری با ظرفیت 60 میلی آمپر ساعت در هر جفت هدفون گنجانده شده است که تا 8 ساعت پخش صدا را ارائه می‌دهد. بهترین ایرپاد سامسونگ دارای یک قاب است که هدفون را تمیز نگه می‌دارد و آن را شارژ می‌کند.

طبق معمول، می‌توانید کیفیت صدا را با استفاده از برنامه Galaxy Wearable تغییر دهید. جدیدترین ایرپاد سامسونگ، که جزو بهترین هندزفری های سامسونگ است دارای قابلیت حذف نویز فعال است و بدون شک عالی‌ترین ویژگی آن‌ است.

این هدفون‌ها دارای فناوری ANC هستند که به گفته سامسونگ می‌تواند نویز پس‌زمینه پهنای باند مانند صدای قطارها و اتوبوس‌ها را تا 97 درصد کاهش دهد، البته نویز بیش از 700 هرتز را کاهش نمی‌دهد.

اقلام همراه هدفونکیس شارژ
نوع گوشیدو گوشی
نسخه بلوتوث5
نوع اتصالبی‌سیم
سایر مشخصاتسازگار با گوشی های iPhone۷ و مدل های بالاتر
سازگار با سیستم عامل iOS 10 و بالاتر
پشتیبانی از کدک های SBC و AAC
دارای نشانگر LED و سه میکروفون روی هر گوشی
مجهز به تراشه BCM 43015
قیمت هدفون سامسونگ Galaxy Buds Live را ببینید

بهترین ایرپاد سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

با این هدفون بی سیم شگفت زده شوید. هدفون بی سیم سامسونگ مدل galaxy buds pro جدیدترین محصول ارائه شده توسط سامسونگ است. گلکسی بادز پرو با در نظر گرفتن ارگونومی و راحتی مصرف کننده طراحی شده است. درایورهای 11 میلی متری این هدفون به همراه AKG توسعه و تولید شده‌اند.

با پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP، AVRCP و HFP، بهترین هدفون بی سیم سامسونگ به فناوری بلوتوث 5.0 مجهز شده است که به شما امکان می‌دهد هنگام مکالمه یا گوش دادن به موسیقی از صدای باکیفیت لذت ببرید. برای تقویت تشخیص گفتار کاربر در طول مکالمه، یک واحد برداشت صدا در قسمت بیرونی هدفون نصب شده است.

علاوه بر این، سامسونگ یک میکروفون داخلی و دو میکروفون خارجی را به این مدل تعبیه کرده است. buds pro بهترین مدل هندزفری بی سیم سامسونگ است که با تشخیص فرکانس‌های صوتی اطراف، می‌تواند میزان نویز پس‌زمینه را کاهش دهد.

هر جفت هدفون دارای یک باتری 61 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند تا 8 ساعت موسیقی پخش کند. قاب همراه آن علاوه بر ایمن نگه داشتن هدفون، به عنوان ایستگاه شارژ نیز عمل می‌کند.

اقلام همراه هدفونکیس شارژ
نوع آهن‌ربانئودیمیوم
نوع گوشیدو گوشی
نسخه بلوتوث5
نوع اتصالبی‌سیم
سایر مشخصاتمجهز به سنسورهای شتاب سنج
دارای سه میکروفون روی هر گوشی
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
دارای نشانگر LED
قیمت ایرپاد سامسونگ Galaxy Buds Pro را ببینید

جدیدترین هندزفری سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

در سرتاسر جهان، استفاده از هدفون‌های بی‌سیم کوچک کاملاً مد و رایج شده است. به لطف این هدفون، اکنون می‌توانید بدون اینکه گوشی خود را در دست بگیرید، تماس بگیرید و به موسیقی گوش دهید. جدیدترین نسخه سامسونگ، دارای تعدادی ویژگی و مشخصات شگفت انگیز است.

توسط این مدل ده آهنگ پس از سه دقیقه شارژ، قابل گوش دادن است. بهترین هدفون بی سیم سامسونگ دارای دو بلندگو و سه میکروفون VPU است، بنابراین می‌توانید از قابلیت حذف نویز آن نیز استفاده کنید. مناسب‌ترین آهنربا برای ساخت هدفون و هدست نئودیمیم است که در ساخت این هدفون به کار رفته است.

این مدل دارای بلوتوث 5.2 برای برقراری ارتباط با هندزفری سامسونگ است. باتری‌های این مدل با 7.5 ساعت بدون ANC و 5 ساعت با ANC، با توجه به فناوری و تمام ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند، بسیار عالی هستند. البته میزان صدا تعیین می‌کند که یک جفت هدفون بی سیم با یک بار شارژ چقدر دوام خواهد آورد.

کیس شارژ می‌تواند خود را با استفاده از کابل USB-C یا شارژر بی سیم شارژ کرده و تا سه بار دیگر گوشی‌ها را به‌طور کامل شارژ کند. در نهایت گفتنی است که بهترین مدل ایرپاد سامسونگ در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و متناسب با سلیقه کاربران تولید و عرضه شده است.

نوع آهن‌ربانئودیمیوم
نوع گوشیدو گوشی
نسخه بلوتوث5.2
نوع اتصالبی‌سیم
سایر مشخصاتدارای سنسورهای شتاب سنج
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
دارای 3 عدد میکروفن (VPU)
دارای سیستم‌عامل RTOS
تماس‌های لمسی دست
دارای نشانگر LED
قیمت هدفون سامسونگ Galaxy Buds 2 را ببینید

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

سامسونگ اخیراً هدفون جدیدی را که به صورت مخفیانه روی گردن نصب می‌شود را معرفی کرده است. از بلوتوث 5.0 برای برقراری ارتباط با بهترین هدفون‌ های بی سیم سامسونگ استفاده می‌شود. علاوه بر این، پروفایل‌های صوتی HFP، HSP، A2DP، AVRCP و Samsung Scalable Codec پشتیبانی می‌شوند.

وزن این محصول 41.5 گرم است و دارای چهار دکمه کنترل از راه دور در سمت راست است. امپدانس این مدل 32 اهم و فرکانس آن 20000 هرتز است. با شارژ کامل، بهترین هدفون سامسونگ به گفته سازنده باتری، تا 18 ساعت پخش موسیقی یا 13 ساعت مکالمه را فراهم می‌کند. این باتری می‌تواند از طریق کانکتور USB Type-C شارژ شود.

نوع گوشیدو گوشی
نسخه بلوتوث5
نوع اتصالبی‌سیم
سایر مشخصاتعمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی 18 ساعت
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه 13 ساعت
دارای نگهدارنده گردنی
مناسب برای ورزش
قیمت هدفون سامسونگ Level U2 را ببینید

هدفون سامسونگ مدل Gear IconX 2016 Edition

هدفون سامسونگ مدل Gear IconX 2016 Edition

اگر از گوش دادن به موسیقی لذت می‌برید، این هدفون شما را شگفت زده خواهد کرد. این دستگاه هم یک جفت هدفون و هم به عبارت دقیق‌تر، یک سیستم پخش کامل است. می‌توانید با استفاده از بهترین هندزفری بلوتوث سامسونگ، بدون تلفن همراه یا پخش‌کننده صوتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

با 4 گیگابایت حافظه داخلی، سامسونگ به این بهترین هندزفری سامسونگ زیبا ظرفیت نگهداری 1000 آهنگ صوتی را داده است. یکی از جنبه‌های جذاب این هدست عدم وجود سیم بین کاپ‌های صدا است که مشخصه‌ای است که تاکنون در تعداد کمی از دستگاه‌ها مشاهده شده است.

در نگاه اول، به نظر می‌رسد که Gear IconX کلید کنترل موسیقی ندارد. اما پس از استفاده از آن، متوجه خواهید شد که تمام دستورالعمل‌ها به سادگی با لمس پشت هدفون انجام می‌شود. این مدل بهترین هدفون بی سیم برای گوشی سامسونگ و دیگر گوشی‌ها خواهد بود و با بلوتوث، Gear-iconx به راحتی با گوشی هوشمند جفت می‌شود.

نوع گوشیدو گوشی
نسخه بلوتوث4.1
نوع اتصالبی‌سیم
سایر مشخصاتدارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی
سازگار با اندروید 4.4 و بالاتر
مقاوم در برابر آب
امپدانس 16 اهم
قیمت هدفون سامسونگ Gear IconX 2016 Edition را ببینید

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

گلکسی بادز 2 پرو یکی از جدیدترین هدفون‌های بی سیم سامسونگ است که علاوه بر داشتن مشخصات فنی عالی، ویژگی‌های بسیار جذابی نیز دارد. می توانید صدای خروجی بسیار خوبی را از دو خروجی بلندگو که برای بهترین هدفون بی سیم سامسونگ در نظر گرفته شده است بشنوید.

آخرین مدل هندزفری سامسونگ در مقایسه با خروجی صدای 16 بیتی، خروجی صدای 24 بیتی به شما امکان می‌دهد صدایی نرم‌تر و باکیفیت بسیار بالاتر بشنوید. ویژگی حذف نویز مدت‌هاست که بخشی از هدفون‌های بی‌سیم باکیفیت موجود در بازار بوده است، اما سامسونگ تلاش کرده تا این بار آن را بهبود بخشد.

به بیان ساده، وقتی قابلیت حذف نویز هدفون روشن است، هیچ صدای بیرونی به‌هیچ‌وجه شنیده نمی‌شود. این امکان وجود دارد که از عملکرد Ambient Mode برای خاموش‌کردن حذف نویز در حین مکالمه استفاده کنید تا بتوانید تعاملی بدون مشکل با دیگران داشته باشید.

گلکسی بادز 2 پرو 15 درصد کوچک‌تر از گلکسی بادز پرو است که مستقیماً بر وزن و موقعیت در لاله گوش تأثیر می‌گذارد، اما بدون شک در طول استفاده طولانی‌مدت هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند.

جذابیت این هدفون نفیس با انتخاب رنگ عالی دوبرابر شده است. بهترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ دارای زمان آماده‌به‌کار 5 ساعت با عملکرد حذف نویز فعال و عمر مفید 18 ساعت در حالت عادی است.

به‌عنوان‌مثال، جدیدترین هدفون بی سیم سامسونگ در برابر تعریق و البته باران نه‌چندان شدید مقاوم است؛ زیرا از IPX7 پشتیبانی می‌کند و در برابر پاشیدن آب نیز مقاوم است.

نوع گوشیدو گوشی
نسخه بلوتوث5.3
نوع اتصالبی‌سیم
سایر مشخصاتمقاوم در برابر پاشش آب، پشتیبانی از استاندارد IPX۷، اسپیکر دوگانه، حذف نویز فعال، سیستم تشخیص کیفیت قرارگیری بادز در گوش
قیمت هدفون سامسونگ Galaxy Buds2 Pro را ببینید

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE

سامسونگ با هدفون بلوتوثی Galaxy Buds FE پا به عرصه میان‌رده‌ها گذاشته و قصد دارد با ارائه محصولی نوآورانه و باکیفیت، قواعد این رده را برهم بزند. طراحی بالدار هدفون‌ها، ثبات و امنیت بیشتری را در گوش کاربر به ارمغان می‌آورد و از جابه‌جایی ناخواسته در حین استفاده جلوگیری می‌کند.

بخش لمسی هدفون‌ها صاف‌تر شده تا از لمس‌های اشتباه و بازخوردهای ناخواسته بکاهد. با وجود قیمت پایین‌تر، Galaxy Buds FE همچنان از صدای قدرتمند، واضح و با بیس عمیق بهره می‌برد. ANC بیش از 98 درصد از نویز محیط اطراف را مسدود می‌کند تا شما بتوانید به طور کامل بر روی موسیقی یا محتوای مورد نظر خود تمرکز کنید.

با استفاده از میکروفون‌های بیرونی، صدای محیط با افزایش حجم در گوش شما پخش می‌شود که این قابلیت در گذشته فقط در مدل‌های رده بالای سامسونگ وجود داشت. بهترین هندزفری سامسونگ با طول عمر 30 ساعت با احتساب شارژ بادزها و کیس شارژ عرضه می‌شود.

هر بادز به تنهایی تا 3.5 ساعت در مکالمه، تا 6 ساعت با ANC فعال و 9 ساعت بدون ANC موسیقی را پخش می‌کند. Galaxy Buds FE انتخابی ایده‌آل برای کسانی که به دنبال یک هدفون بلوتوثی باکیفیت، نوآورانه و با قیمت مناسب هستند.

منبع تغذیه هدفونمحفظه شارژر
محدوده عملکردتا ۱۰ متر
عمر باتری هدفون در حالت مکالمهتا ۳.۵ ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقیبا روشن بودن ANC تا ۶ ساعت و با خاموش بودن ANC تا ۸.۵ ساعت
عمر باتری محفظه شارژتا ۳۰ ساعت
نسخه بلوتوث۵.۲
ظرفیت باتری۴۷۹ میلی آمپر ساعت
رابط‌هاBluetooth
قابلیت‌های مقاومتیمقاومت در برابر رطوبت و عرق
قیمت هدفون سامسونگ مدل Galaxy Buds FE را ببینید

نکات مهم در خرید بهترین هندزفری سامسونگ

خرید بهترین هندزفری سامسونگ
  • کیفیت صدا: یکی از مهمترین نکات برای خرید بهترین هدفون بی‌ سیم سامسونگ، کیفیت صدای آن است. هدفون‌های با کیفیت، برای گوش دادن به موسیقی، فیلم و بازی‌ها بسیار مناسب هستند.
  • طول عمر باتری: برای خرید بهترین هندزفری سامسونگ، باید به طول عمر باتری آن توجه کرد. هدفون‌هایی با باتری قوی و زمان شارژ کم، برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند.
  • طراحی و راحتی: هدفون‌هایی با طراحی زیبا و راحت برای استفاده بلندگویی و تماس‌های تلفنی بسیار مناسب هستند. همچنین، هدفون‌هایی با وزن سبک و پوشش نرم برای گوش ها، برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب خواهند بود.
  • قابلیت اتصال: جهت خرید جدیدترین هندزفری سامسونگ، باید به قابلیت اتصال آن به دستگاه‌های مختلف توجه کرد. هدفون‌هایی با قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و دستگاه‌های دیگر، برای استفاده چندمنظوره بسیار عالی هستند.
  • قیمت: قیمت هدفون‌های بی‌ سیم سامسونگ متفاوت است. بنابراین برای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ باید به قیمت و کیفیت آن توجه کرد. هدفون‌هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، برای خرید خوب هستند.

سؤالات متداول برای خرید بهترین هدفون بی سیم سامسونگ

منظور از قابلیت تشخیص صدا در هدفون بی سیم سامسونگ چیست؟

اگر هنگام گوش‌دادن به موسیقی با شخصی مشغول صحبت شوید، هدفون سامسونگ تشخیص داده و صدای موسیقی را تاحدی‌که قادر به شنیدن صدای طرف مقابل باشید، کاهش می‌دهد.

هدفون بی سیم سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

حذف نویز، برخورداری از حالت بازی، قابلیت تشخیص صدا، مقاومت در برابر قطرات آب و کیفیت صدای بالا از ویژگی‌های مثبت بهترین هدفون های بی سیم سامسونگ هستند.

کلام آخر در خرید جدیدترین هندزفری سامسونگ

خرید بهترین هدفون بی‌ سیم سامسونگ، به دلیل کیفیت صدای بسیار عالی، طراحی زیبا و ارگونومیک، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، قابلیت اتصال به چندین دستگاه به طور همزمان و باتری با عمر طولانی، توصیه می‌شود. همچنین، انتخاب هدفون از بین مدل‌های مختلف بهتر است تا به نیازهای شما بیشتر پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا